Cerita Apple selama 30 tahun



Pada 24 Januari 1984, Apple Memperkenalkan Macintosh. Dan dengan itu janji bahawa kuasa teknologi, dimasukkan ke dalam tangan semua orang, boleh mengubah dunia. Pada 24 Januari 2014, kami (APLLE) menghantar 15 krew kamera di seluruh dunia untuk menunjukkan bagaimana janji telah menjadi kenyataan. 

Dari matahari terbit hingga matahari terbenam di Melbourne di Los Angeles, orang melakukan perkara yang luar biasa Mereka yang didokumenkan dengan produk Apple. Mereka ditembak lebih 70 jam rakaman - semua dengan 5S iPhone. Kemudian ia telah disunting dan dengan Mendapat sekurang-lagu asal. Terima kasih kepada kuasa Mac dan inovasi Ia telah memberi inspirasi kepada usaha tidak biasanya mengambil bulan apa dicapai dalam masa beberapa hari.


Setiap hari, orang yang melakukan perkara-perkara yang luar biasa dengan Mac dan teknologi yang Ia telah memberi inspirasi. Kami tidak dapat memikirkan cara yang lebih baik untuk menunjukkan daripada fakta tidak menangkap satu daripada hari-hari sekeliling. Atau hari yang lebih baik untuk melakukannya daripada ulang tahun ke-30 Mac.

Sepanjang hari, kita didokumenkan berpuluh-puluh cerita yang luar biasa. Arkeolog mewujudkan pentafsiran 3D Seperti Mereka mendedahkan rahsia dikebumikan Pompeii. Seorang wartawan di Puerto Rico editing rakaman video pada Mac dari belakang Jeep. Kanak-kanak di Paris membuat muzik pada iPad dengan hanya berpindah ke tangan mereka melalui pasir.

Penggambaran hari penuh di zon masa yang begitu banyak bertujuan pengeluaran Sebenarnya mengambil 36 jam, tetapi tidak bukan masa hampir cukup untuk menangkap semua cara dunia telah berubah sejak beban 30 tahun.

Boleh lihat video --> http://www.apple.com/30-years/1-24-14-film/#video-1242014-film

kredit : apple com

1 comment :

  1. salah satu benda yang attract apple ni pada saya adalah logo dia sendiri, entah dari kecik sampai besar tertarik pada logo dia... dan paling suka computer mac version yang kaler2 tu...ihikss...

    ReplyDelete

 

Copyright 2015 © Macam Macam Cite. Design by Ayu Barbydol