Streamyx kembali lagi dengan pakej serendah rm66dan percuma tablet


Harga pakej

RM68 = speed 1Mbps
RM83 = speed 2 MbpsRM88 = speed 4Mbps
Syarat-syaratnya:

~Gaji lebih RM5000 tak boleh tau sebab korang dah kaya...hehe
~Setiap pakej hanya boleh satu akaun sahaja
~Tempoh langganan minimum 24 bulan atau 2 tahun saja ya dik!
~Bagi langganan talian tetap TM baru, bayarannya seperti berikut :

Deposit Perkhimatan : RM75
Duti Setem : RM10
Yuran Penyambungan : RM50 (dikecualikan)
Pendawaian dalaman : RM30 - RM50 (dibayar kepada kontraktor pemasangan)
5 meter pertama - RM50
Caj untuk setiap 1 meter seterusnya - RM5 / meter.

~RM600 akan dikenakan pada orang yang menamatkan secara awal pakej ni atau kegagalan pemindahan akaun perkhidmatan ke alamat baru. (Jadi jangan mengada nak tamatkan awal2 bila dah dapat tab melainkan awak kaya!)
~Tidak dibenarkan menukar pakej streamyx lain. Menaik taraf saja boleh malah digalakkan. Menurun taraf jua tidak dibenarkan sama sekali ya dik!
~Tablet akan dihantar dalam tempoh 14 hari dari aktif
~Dalam masa 12 bulan pembekal tablet akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakan... melainkan hilang dicuri atau akibat bencana alam.


Maklumat ringkas mengenai pakej ini:
  • Tiada Yuran Penyambungan (Jimat RM50)
  • Tiada Yuran Pengaktifan (Jimat RM75)
  • Tiada Yuran Pemasangan (Jimat RM88)
  • Cuma perlu bayar Deposit Perkhidmatan RM75, Duti setem RM10 dan bayar kontraktor untuk pendawaian RM30 - RM50.
  • Belum ada talian STREAMYX, kalau ada kena terminate dan buat yang baru
  • Stok terhad,Siapa cepat dia dapat...
  • Kontrak langganan selama 36 BULAN, dan kalau terminate awal kena PENALTI RM600.00 
  • Hanya SATU akaun sahaja dibenarkan untuk pakej ini...
  • Tidak dibenarkan untuk menukar kepada UNIFI atau menurun taraf pakej...
  • Dokumen diperlukan ialah salinan Mykad, borang permohonan dan salinan slip gaji..
  • Hanya borang permohonan asal sahaja yang diterima...



3 comments :

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Pssttt kata nak kurus, jgn risau untuk makan nasi.. :D
    DIET TANPA NASI?

    ReplyDelete
  3. mcm mn nak mohon..boleh bagi no contact tuan?

    ReplyDelete

 

Copyright 2015 © Macam Macam Cite. Design by Ayu Barbydol