Teknik SEO Blog: Dapatkan 500 Backlink Percuma



Backlink percuma. Baru-baru ini saya terbaca mengenai sebuah artikel yang berkongsikan sebuah alat/tool untuk mendapatkan backlink secara percuma. Tetapi sejauh manakah kebersanannya saya kurang pasti.
Di dalam mempelajari dan menguasai teknik SEO blog, kita perlulah berani untuk mencuba dan menjalankan ujikaji. Bukan sekadar menulis artikel dan tweet, share sesuka hati sahaja.
Kerana perbuatan itu hanyalah sekadar mempromosikan kepada rakan-rakan dan followers tidak kira di Twitter dan Facebook.
Mungkin ianya membantu dalam menaikkan keputusan atau keyword anda di enjin carian, tetapi mungkin juga tidak dan sia-sia sahaja. Tambahan pula, perbuatan share dan tweet berulangkali juga boleh dianggap annoying umpama spam.
Oleh yang demikian, salah satu cara atau kaedah teknik SEO blog untuk menaikkan sesebuah keyword untuk blog atau artikel anda adalah dengan mendapatkan backlink seberapa banyak yang boleh. Kini anda boleh mendapatkan 500 backlink percuma sekarang juga dengan Free Backlink Tool.

Sumber;mohdisa

No comments :

Post a Comment

 

Copyright 2015 © Macam Macam Cite. Design by Ayu Barbydol