Gambar Linkin Park, ‘Living Things’ World Tour Live Di Malaysia 2013


Konsert Linkin Park, ‘Living Things’ World Tour Live Di Malaysia 2013  adalah konsert anjuran The WonderLand+ dan disokong oleh Malaysia Major Events, sebahagian dari Malaysia Convention & Exhibition Bureau (MyCEB)yang merupakan sebuah agensi di bawah Kementerian Pelancongan dan Kebudayaan Malaysia.

Kehadiran kumpulan LinkinPark adalah bersempena dengan kempen promosi Tahun Melawat Malaysia 2014, konsert ini bakal menjadi tarikan besar di dalam negeri dan negara-negara serantau. Dengan masa yang terhad di Asia, kumpulan ini khususnya memilih Kuala Lumpur, Malaysia sebagai lokasi persembahan mereka di Asia Tenggara.

Konsert yang dinanti-nantikan sejak sedekad lalu ini, bakal menguja peminat-peminat kerana LinkinParksendiri berjanji akan memberikan persembahan terbaik nanti! Konsert ini ditaja oleh Ford Fiesta dan Etiqa Insurance Berhad, Rakan Penyelaras Impresario Music, syarikat rakaman Warner Music Malaysia, hitz.fm sebagai radio rasmi dan disokong oleh ERA fm manakala stesen TV rasmi adalah TV3, ntv7, 8TV dan TV9.

Antara gambar 
Linkin Park, ‘Living Things’ World Tour Live Di Malaysia 2013








Untuk dewasa sahaja





No comments :

Post a Comment

 

Copyright 2015 © Macam Macam Cite. Design by Ayu Barbydol